2013. december 18., szerda

Összegzés

Ezt is megéltük... Nagyjából 10 óra múlva megyek haza. Nem tudom mire számítsak. A család vár, az biztos. A barátnők is. És mi van a nagyon lelkes, vállalkozó kedvű férfiakkal, akik ígértek fűt-fát??? Na erre én is nagyon kíváncsi vagyok... De most gondolok bele, amit vártam ettől a kiutazástól, azt meg is kaptam. Téged, akit másfél évig szerettelek, sikerült elfelejtenem... na jó, legalábbis már kiszerettem belőled, nem gondolok rád minden percben és nem süllyedtem mély depresszióba amikor megtudtam, hogy összejöttél valakivel. Szóval ez azért már elég jó szerintem. Ja, és el ne felejtsem, megpróbáltam valaki mással is. Persze sikerült nagyszerűen beleválasztanom, úgyhogy katasztrófa lett a vége, de erről sem én tehetek. Szóval tulajdonképpen ez a négy hónap eléggé sikeresnek mondható. Most két hétre vissza a régi életembe, aztán újra jövök ide. Hurrrrráááááááá...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése