2013. december 14., szombat

Hihetetlen...

Igazán nem gondoltam volna, hogy ilyen egyáltalán eszembe fog jutni valaha.
De úgy érzem, hogy maradnom kéne.Ez az egyetlen hely ahol jövőm van.
Borzasztó egyedül itt a nagyvilágban barátok és a család nélkül, de
mindenkinek a saját útját kell járni. Nem mehetek haza, csak azért,
mert itt nem  érzem jól magam. Általában nem az a hasznos nekünk
amit élvezünk is.. sajnos :( Tulajdonképpen a szerelmet otthon sem találtam,
úgyhogy ehhez semmi köze a helynek. Igaz, barátaim voltak otthon.
És olyan barátokat már biztosan nem fogok találni. Ők azok akikkel felnőttem.
De mindenki más irányba fordult le arról az útról amit eddig együtt jártunk.
Senki sem kanyarodik le róla az én kedvemért, ezért nekem sem kéne.
Bár ha jobban bele gondolok én soha nem illettem sehová.
Bárhová mentem mindig kilógtam a sorból.Nem vagyok olyan mint mások.
Néha komolyan azt hiszem, hogy nekem nincs helyem sehol.
Amolyan magányos farkasnak születtem.Mindenesetre érdekes,
hogy úgy érzem, maradnom kéne. Remélem ez csak amolyan múló elmebaj...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése